Září 2010

Alifionz
Taťka
Mamka

Předpokládaná trasa bude upřesňována dohodou všech zůčastněných,stejně tak všechny ostatní náležitosti.

v bodech
Normandie a pláže vylodění spojenců
zámky ve Francii
Pyreneje a Andora
Barcelona
Ženeva
Alpské průsmyky

případní zájemci budou vítáni i ev. s doprovodným vozidlem,pro případ nouze a též pomoc při přepravě batožin

Slovensko 2010

8. září 2010 v 15:37 | Taťka |  co se událo
Po roce opět nastala ta doba,kdy jsme se sešli na invazi do Slovenska.Po dvou náročných dnech na Těžké vozbě se vydala čtveřice na průzkum území.Nejdříve jsme obsadili Humenné a po krátkém odpočinku i hotel Chemes na Šíravě.V úterý jsem potřeboval ošetřit stroj a tak se parta vydala k servisu do Košic,kde byla za přispění Jarika ,provedena nezbytná údržba.
Následující den byl pro nepřízeň počasí vyhlášen odpočinek a relax v sauně,bazénu,posilovně i při masáži .A v brzkých odpoledních hodinách i na baru.
Ve čtvrtek se hrstka 15 statečných vrhla obsadit i Maďarsko,kde po usilovném boji dosáhla cíle v termálních koupelích Kisvárda.Po ošetření ran v horké vodě se vydala do hlavního stanu v hotelu Chemez,kde boj pokračoval na baru do pozdních nočních hodin.
V pátek pokračovaly těžké boje již od rána ,a to na území Polska v Jaslu.Kde byla prohlídka bojové techniky japonských sil.
Spojenecké síly opět zabodovaly večer v hlavním stanu,někteří do ranních hodin.
Bohužel,v sobotu ráno jsem byl nucen opustit bojovou jednotku ,a tím jí ponechat osudu.Při přesunu jsem po cestě chytil vlka, a ten mi po celou zbývající dobu dělal společníka.

Tímto bych rád vyjádřil vděčnost a úctu s vedením operace Lachtanovi a ostatním spolubojovníkům,zvláště pak stálé jednotce v Humenném

Burčák 2010

7. září 2010 v 21:21 | Taťka |  co se událo
Přátelé,byl jsem po několikáte pozván na skvělou akcičku našeho společného kamaráda Ddraka a po dlouhém odpočinku z dovolené Slovensko 2010 /Maďarsko,Polsko/a přesunu práce jsem se rozhodl i s Mamkou se této párty zůčastnit.Oznamuji tedy tímto/sice později/že vyrážíme v pátek 17.9.v dopoledních hodinách
Pokud by někdo měl zájem,prosím ozvěte se přímo Ddrakovi na uvedený e-mail.Snad se ubytko najde i pro Vás.
Info i zde na spodním odkazu

moto SILVESTR 2010

7. září 2010 v 10:54 | Taťka |  co se událo
Kamarádi,přátelé a příznivci motorkářů.
Včerejšího dne se mi uvolnilo několik lůžek od 26.12 - 2.1.2011 a tak bych je rád nabídnul i Vám.

Již několik let vážně uvažuji o Silvestrovském střetnutí motorkářů a jejich přátel.Někteří z Vás včetně mě tráví poslední dny v roce na horách a tak proč nespojit příjemné s posezením v kruhu i s dalšími příznivci motorek .
Vše by probíhalo podobně jako na mých srazech,pouze s tím rozdílem,že bychom se střetli autmo.Budu zde mít sice několik dalších hostů,ale s tím si s Mamkou hravě poradíme.

Zauvažujte tedy,zda je toto pro Vás možné a to nejpozději do 20.9.2010 !!!

Nástup na společnou rekreaci nejpozději 29.12, a ukončení dýchnutím 2.1.2011
Cena pro příznivce a členy KSPJS s polopenzí 380,- děti 330,-
Příplatek za Silvestrovský večer /slavnostní večeře s polévkou,předkrmem,přípitkem a celonočním rauthem je za 600,- na dospěláka/musíte však vracet ty hnědé podšálky!!

Těžká vozba 2010

6. září 2010 v 9:59 | Taťka |  co se událo
Jako každý rok jsem byl pozván na sraz Těžké vozby a konečně jsem měl tu čest se jí zůčastnit spolu s dalšími kamarády.Nástup byl v pátek večer v hotelu Morávka v Beskydech.
I přes nepřízeň počáska tento sraz ,dle mého soudu, patří k těm nejlepším,co jsem viděl.
Díky za pozvání a již teď mohu slíbit,že pokud to jenom trochu půjde,dostavíme se na Těžkou vozbu 2011
Tímto i děkuji organizátorum za skvělou práci a zvláště pak Ddrakovi i za pozvání na Šenovský škrpál.